26 Mayıs 2012 Cumartesi

Şarkılarla Yaşıyoruz


Bir Çeşit Ben ve grubunun bitmek tükenmek bilmez duygu değişimleri devam ediyordu.

İlk olarak Varyemez Pembe Kafa, bir türlü unutamadığı ve unutulmasına izin vermeyen Kurbat'la konuştu. Hatırlamak gerekirse Kurbat, Varyemez Pembe Kafa'nın bir dönem bir şeyler hissettiği sonra karşılık bulamayınca vazgeçtiği esmer, uzun, sessiz ve sinsi görünümlü biriydi. Kurbat kendini unutturmamış, varyemez'in etrafında dönüp durmuştu. Varyemez de içindekileri söyleyip kurtulmaya karar vermişti sözde. Arkadaşlıklarını kurtaracaktı. Konuşmaları son derece güzel geçmişti. Varyemez çok rahatlamış, büyük bir rahatlama yaşamıştı. Bir Çeşit Ben'e göreyse Kurbat sadece aynı şeyleri yaşatacaktı Varyemez'e.

Bir Çeşit Ben ise Geveze'nin kendisini güzeeelce bir azarlamasından sonra iyice bir garipleşmişti. Bir bakıyorlardı doyasıya gülüyordu, bir bakıyorlardı dalıp gidiyordu falan. Kafasında düşünecek bir şey de yoktu ama anılar arada yokluyordu. Evdaşlara da garip garip şarkılar dinletiyordu. İşte nostaljiler olsun; 'Sezen Aksu-Rakkas, Gülşen'den Be Adam, Müzeyyen Senar'dan Benzemez Kimse Sana' falan.
Sonrasında siyah beyaz yayından bonus saçlı İbrahim Tatlıses'ten devam ediyordu :

Yoğurt Koydum Dolaba Ellere Vaaayyy..
Bugün Başım Kalaba Bugün Başım Kalaba Dillere Vaayy...

Ayağında Kunduraaaa.. Ayağımda Kunduraaaa..
Yar gelir dura duraaa.. Ölürem Ben Ölürem Vaah...

Bir Çeşit Ben'in neyin kafasında olduğunu kimse anlamadı. Arabesk desen değildi, canlı desen değildi..

Onun dışında Bir Çeşit Ben anti-ilişki cinsi bir şey olup çıkmıştı. Yeni çiftler, çift olmaya çalışan garibanlar falan saçma geliyordu. Kendi hayatında ise bu ara kafa karıştırmak için geçmişten çıkıp gelen Küçük Adam'a gıcık olduğunu farketmişti. Hayatında hiç yapamadığı kadar ters konuşmaya başlamıştı Küçük Adam'la. Geçen yıl Bir Çeşit Ben'e "Gün gelecek insanlara kimseyi istemiyorum" cümlesini kuracaksın deseler "Daha neler yaa" diye koccaman bir kahkaha atardı. Ama zamanın ne göstereceği belli olmuyordu. Ve daha neler göstereceği de belli değildi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder