24 Mayıs 2012 Perşembe

Aniden Dürter Şeytan: 'Git Konuş Nolacak'

Finaller sooon hız devam ederken Bir Çeşit Ben ve grubu da çalışmaları hızlandırmışlardı. Bir Çeşit Ben her ne kadar kafasını toplayıp çalışmayı başaramasa da kendince uğraşıyordu. İnanıyordu ki bigün birisi çıkıp ailesine :
-'Üzgünüm ama kızınızda yüksek odaklanamama sorunu var. Derslerine bir türlü odaklanamıyor.' diyecekti.Ama Geveze'nin de bu odaklanamama olayına etkisini unutmamak gerekiyordu. Şöyle ki;

Bir Çeşit Ben ayrıldıklarından beri nerdeyse her gece rüyasında Geveze'yi görüyordu. Adamdan ayrılmış ama hala seviyordu. Bu kadar da rahat bir kalbi vardı Bir Çeşit Ben'in. Onu özlüyordu ve özlemek sinirlerini bozuyordu. O gün gitar kursu vardı. Geveze de oradaydı. Bir Çeşit Ben o gün yanında Geveze otururken ciddi anlamda kötü hissetti. Nedenini bilmiyordu sadece özlüyordu işte. Sonra çıkışta bir anda şeytan dürttü bu da Geveze'ye 'Yürü hadi konuşcaz' dedi. Geveze konuşmak istemedi. Bir Çeşit Ben ısrar etti. Türkçe'nin güzel deyimlerinden biri olan kelimelerinden açıklamak gerekirse kaşındı.

Bir Çeşit Ben ne konuşacağını düşünmemişti. Ama ilişkileri hakkında tek konuşabileceği insanın Geveze olduğunu düşünmüştü. Sonuçta bir ilişkiyi iki kişi yaşıyorsa diğerlerinin yorumlarını dinlemek boşunaydı. Amaaa..

Geveze doğru düzgün dinlemedi bile. Ne yapmaya çalıştığını sordu, suçladı falan. Ona göre Bir Çeşit Ben kendisinin hayat kurmasına bile izin vermiyordu. Başka kızlara da yazmaya başlamıştı, haberi olsundu...Bitmişse bitmişti. Ne hissettiğinden onaneydi ve daha neler neler.
Bir Çeşit Ben böyle sinirli olmasını beklemiyordu. Geveze kendisine bağırıp çağırırken sadece yerin dibine girdi. Babası bile böyle konuşmamıştı kendisine. Bu ne öfkeydi, ne yapmıştı bu kadar.. Anlamadı.. Öfkelendi ama daha çok üzüldü. Hiç böyle utanmamıştı...

Eve giderken Varyemez Pembe Kafa'yı aradı. Varyemez hemen koştu yanına. Bir Çeşit Ben ağlama krizine girdi. Durduramıyordu sadece ağlıyordu. Varyemez Pembe Kafa bayılmasından korkup Oynak Çocuk'u çağırdı. İkisi sordular da sordular. Bir Çeşit Ben hiç bir şey söylemedi. 40 kere 'Bak bişi olmuş söyle' dediler söylemedi. Sonra Bir Çeşit Ben'i alıp dışarı çıkardılar. Bir Çeşit Ben yalvardı nolur içelim tek bira yaaa! Tek biradan kiimse kafayı bulmaz. Nolur bugünü unutmam lazım diye. İçkiye sığınmanın sadece zavallılık olduğunu düşünen tarafı yok olmuştu. O an yeryüzünden silinmek istiyordu. Varyemez'le Oynak Çocuk sonraki sabah sınav olduğu için izin vermediler.

Oynak Çocuk, Bir Çeşit Ben bir delilik yapmasın diye gece boyu konuştu onla. Bir Çeşit Ben ne kadar içmese de ayyaş muhabbetine bağladı olayı:
'Lan Oynak Lan çok sevdim lan ben. Ama var ya hep benim kabahatim. O kadar hayal kurmayacaktım. Dedesiyle annesiyle tanıştığımı falan hayal ettim lan ben. Sonunu bildiğim halde hayal ettim hem de..Var ya ben var ya.....'
Oynak Çocuk normal dedi.
Sen anormal değilsin dedi.
Herkes hayal ederdi dedi.
Üzülme dedi. Dedi de dedi....

Ama kimseye söylemediği olay Geveze'nin gevezeliği sayesinde herkesçe öğrenildi. Geveze konuşmalarından sonra Evdaşlar'ı arayıp Bir Çeşit Ben'i sormuş, ne olduğunu soran Evdaşlara da kendince güzel yorumlarla durumu açıklamıştı. Haber tez zamanda Varyemezle Oynak tarafından da öğrenilmiş ve Bir Çeşit Ben rezillik hissi katlanmıştı. Böylece o gece herkesin kafasında 'Bir Çeşit Ben geri dönmek istemiş, Geveze reddetmiş' gibisinden saçma sapan bi yorum oluşmuştu. Bir Çeşit Ben takmadı, takılmadı. Durumu yine kendisi ve Geveze biliyordu. Gerisinin ne düşündüğü kimin umurundaydı.

Bir Çeşit Ben gecenin ikisinde yine uyuyamayacağını anlayıp bir uyku hapı içti. İçkiye sığınmaktan ne farkı vardı bilmiyordu ama kaç gündür uyuyamayan bünyesinin artık kaldıramayacağını düşündü.

Sabah beyni bulutlanmış gibiydi. Konuşulanları anlamıyordu. İstenenleri duymuyordu. Arkadaşlarının omuzunda uyuyakalıyordu. Vizede tek yüksek notu olan sınavı da böylece mahvedip rahatladı (!)

Hala her gece uyumadan aklına gelen, rüyasında kendisiyle konuşan, sabahları aklına gelen Geveze'nin ne zaman ciddi anlamda unutulacağı meçhuldu. Bilinen tek şey ise Bir Çeşit Ben'in büyük ihtimalle daha uzun bir süre kimseyle çıkmayacağı, flört eder tarzda konuşmalara verdiği ters tepkilerle etrafında olmaya çalışanları uzaklaştıracağıydı.. O unutmak için başkalarıyla konuşamazdı, tersti. Sonunun ne olacağı ise her zamanki gibi merak konusuydu.

3 yorum:

  1. Geveze için söylemek istediklerimi duymak istemezsin..
    Sana söyleyeceklerimi duy ama..
    Bu kadar dibe düşürdü ya seni, aslında şimdi bilmiyorsun ama iyi bişey yaptı.
    Sen bir kere daha onunla konuşmak ister misin mesela? Bir kere daha böyle hissettirilmeyi göze alabilir misin?
    Hayır'sa cevabın, iyi ki oldu olanlar. Çünkü başka türlü kurtulup "temizlenemeyeceksin" ondan.
    O sana yardım etmiş oldu.

    Yok hala onunla konuşmak istiyorsan, hala sevgi duyuyorsan..
    Ezilecek kalbin, için burulacak, ağlayacaksın, üzüleceksin, özleyeceksin...
    Bir gün gelecek bitecek.
    Sonsuz değil ya.
    Dilerim ki kıymet bilen biri bir an önce bulsun seni, çeksin alsın mistır gevezenin kıskacından...

    Tutamayacağım kendimi..
    Geveze
    Sana gıcık oluyorum!!!!!!

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. http://nurayilbars.blogspot.com/2007/12/sor-bekle.html?showComment=1337922621638#c5065312773214281440

    http://nurayilbars.blogspot.com/2007/11/srndnz-m-hi.html

    http://nurayilbars.blogspot.com/2010/03/huysuz-sirin.html?utm_source=BP_recent

    Bu üç yazıyı okur musun uygun bir vaktinde?

    YanıtlaSil