12 Mayıs 2012 Cumartesi

Günlerden Galatasaray


Bir Çeşit Ben o gün çok sıkılmıştı. O kadar konser yoğunluğundan sonra 2 gün üst üste evde durmak ağır gelmişti. Ama tüm sıkılganlığı maça kadardı.

O akşam Galatasaray-Fenerbahçe derbisi vardı. Bir Çeşit Ben fanatik olmayanından bir Cimbomluydu.Pek maç izlemezdi. Ama bu maç başkaydı. Oturdular Evdaşlarla bilgisayarın başına açtılar maçı. 40 çeşit duayla başladılar izlemeye. Fenerliler tam anlamıyla hayvanımsı bir şekilde bastırıyorlardı. Maç boyunca Galatasaraylı oyuncular yerden kalkamadılar. Bir Çeşit Ben o akşam neden maç izlemediğini anlamış oldu. Sinirleri dayanmıyordu. Hayatında hiç ağzından çıkmayan küfürler çıkıyordu Fenere. O her sinirlenip bağırdığında Evdaşlar şaşırıp kalıyorlardı :D Totemler yaptılar, hakeme sövdüler, dualar ettiler, ayet-sure ne biliyorlarsa okudular da okudular. Bir Çeşit Ben bir oturdu bir kalktı. Ve beklenen sonuç geldi. Bir Çeşit Ben maç başladığı andan itibaren kafasında kupayla Galatasarayı hayal edip durmuştu ve beklediği gibi de oldu. Süper bir coşkuyla attılar Evdaşla kendilerini sokağa. Sokak cıvıl cıvıldı herkes Galatasaray die bas bas bağırıyordu. Sonunda şımarık Fenerbahçelilerin sesi kısılmıştı! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder