18 Mayıs 2012 Cuma

Ani Konser

İzmir'de yaz gelince etkinlikler durmuyordu. Her yerde bir eğlence her yerde bir konser.. O gün 11.Alsancak Şenlikleri nedeniyle İzmir Gündoğdu Meydanı'na Kenan Doğulu teşrif etmişti. Bu aralar Beren Saat'le nam-ı diğer Bihter'le ilişkisi konusunda ekranlardan düşmeyen Kenan Doğulu Bir Çeşit Ben'in beklediğinden daha sempatikti. Kenan Doğulu'nun Bihter'e Behlül'den daha çok yakıştığı ise aşikardı. Ne demişler boyu boyuna falan fistan. (Bu cümleyi anlamak için ikinci kez okumak gerekebilir.)


Bir Çeşit Ben ve Evdaşlar'ın konsere gidişleri çok ani olmuştu. Bu ara finaller kapıyı çalmaya başlamış, herkes son günler diyerek kimle görüşmesi gerekiyorsa araya sıkıştırmaya çabalar olmuştu. Sınıfta pek görünmeyen sınıfın sırıtkan çocuğu Gezgin o gün Bir Çeşit Ben'e "Yeter gayri görüşelim bitsin bu hasret" türünden bir mesaj atmıştı. Gezgin bir çeşit gezgindi işte. İnsanlar onu her aradığında Türkiye'nin farklı bir şehrinden ses verirdi. Sınıfa nadiren uğrar ama sempatik haliyle herkesle konuşurdu. Kendi halinde bir gezgindi o da. Gezginin mesajı sonrasında

-Alsancak'a mı gitsek?
-Aaa konser de vardı?
-E iyi fikir..
şeklinde bir diyalog gelişmiş ve 1 saat içinde evden çıkılmıştı. Tabi bu arada Geveze'ye Gamsız'a ve Varyemez Pembe Kafa'ya haber verememiş olmanın burukluğunu yaşamışlar, bu seferlik böyle olsunlar napalımlar konuşulmuştu. Ne olursa olsun onlar en garibinden bir gruptu.

Bir Çeşit Ben o gün tam 5 öğün yemişti. Ve bıraksalar daha da yerdi. O küçücük bünyeye o kadar yemeğin nasıl gittiği merak konusuydu. 4.öğününü Gezginle ufak çapta bir rekabet sonucu Mc Donalds da yemişlerdi. Tartışmada Bir Çeşit Ben inatla Mc Donalds ın mekan olarak da yemek olarak da Burger dan iyi olduğunu savunuyordu. Gezgin de aynı inatla Burger candır diye sloganlar savuruyordu :D Mc Donalds'a gittiler ve Gezgin ha bire bir şeyleri kötüledi. Bir Çeşit Ben de en son 'Amaaan banane bee' diyip savunmaktan vazgeçti, babasının mekanı değildi ya.

Konserde Bir Çeşit Ben, çiftleri gördükçe yine Geveze geldi aklına. Geveze'yle önceki gece kısa bir telefon konuşması yapmışlardı. Gün boyu da Geveze, Bir Çeşit Ben'e laflarıyla yüklenip durmuştu. Bir Çeşit Ben ayrılmanın Geveze'yi kızdıracağını biliyordu ama ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Murat Boz 'Geri dönüş olsa kalp sana geri dönmez mi?!' diye Bir Çeşit Ben'in duygularını dillendirmişti kendince. Bir Çeşit Ben, Geveze'ye bakarken 'keşke ilk zamanki gibi olsak, ayrılmak lafı yasak olsa mesela. Kızsak birbirimize öyle bir laf geçtiğinde...' diye düşünmeden edemedi. Ama bunlar için geç olduğunu da biliyordu. Her şey için geç olduğunun farkındaydı. Yine her şey sadece tatile bağlıydı. Ya çok eğleneceği ya da ruh gibi dolanıp duracağı bir tatile...

1 yorum: