11 Mayıs 2012 Cuma

Amaaan!

Bir Çeşit Ben ve grubu için bahar şenliklerinin sonu, istedikleri kadar iyi gitmedi. O gün grup 84 gelmişti. Ancak Murat Boz ve Şebo'nun yorgunluğu henüz geçmemişti.

O gün Bir Çeşit Ben kimsenin inanmadığı ayrılığına bir kez daha inandı. Varyemez Pembe Kafa ve Evdaşlar bir türlü inanmıyorlardı Geveze'yle Bir Çeşit Ben'in ayrıldığına. Evdaşlar sizin aranızda başka bir bağ var birbirinizi görünce dayanamazsınız diyorlardı. Ama Bir Çeşit Ben her seferinde Geveze'nin gözlerinin içine bakarak söylediği 'Bitti'yi hatırlıyordu.

Akşam yorgunluk demediler, uykusuzluk demediler Tınaztepe Yerleşkesi'nin tepesine attılar kendilerini. Gitmeden de 'Çalışmadığımız yerden gelmesin' der gibi 84 şarkıları dinlediler. Az gittiler uz gittiler, dere tepe düz gittiler. Konser alanına vardılar. Bir Çeşit Ben'in Geveze'den önce kestiği kaç çocuk varsa hepsi ordaydı. Ama en önemlisi Tireliydi. Geçen sene sınıfça gittikleri Tire gezisinde görmüştü çocuğu. Evdaş ve Oynak Çocuk'u sürüklemişti çocuğu takip ederken. O kadar araştırmaya rağmen çocuğun adını bile öğrenemediler ve adı Tireli olarak kaldı.Saçma ve eğlenceli günlerdi. Sonrasında Tireli, sadece konser zamanları görünen yeşil gömleğiyle ünlü bir efsane haline geldi aralarında.

O akşam 84 vasat bir konserle çıktı Dokuz Eylül öğrencilerinin karşısına. Ses düzeni, akorlar çok kötüydü. Bir Çeşit Ben ve arkadaşları o akşam korkunç bir moral bozukluğu ve bunalım haliyle döndüler. Bir Çeşit Ben arkadaşlarına yaydığı negatif hava için kendini suçladı, bu daha da sinirini bozdu.
Bir Çeşit Ben döndüğünde dayanamadı aradı Geveze'yi. Ne diyeceğini düşünmemişti. Sadece konuşmaya ihtiyacı vardı. Geveze konu kendilerine geldiğinde sinirlendi. O konu hakkında konuşmak istemediğini söyledi. Bağırdı çağırdı, belki kendince rahatladı. Bir Çeşit Ben kalakaldı. Bir şey diyemedi. Telefonu kapatır kapatmaz hırsını telefondan alırcasına fırlattı yere. Telefon parçalara ayrıldı. Sonra baktı 'Napıyorum yaa' diye düşündü oturdu birleştirdi parçaları.

Sonraki günü genellikle odasında geçirdi. Şiir yazdı, Evdaşları endişelendirecek derecede uyudu, cipsini çekirdeğini alıp dizi izledi. Kendi çapında harika bir depresyon yaşadı :) Kaç gündür uykusuz dolanmasının ve yorgunluğunun acısını böyle çıkardı. Ertelediği hislerinin nolacağı ise yine merak konusuydu.

1 yorum: