10 Mayıs 2012 Perşembe

Konser Görgüsüzü Gençlik

Konsere giden öğrencileri toplayıp savaşa göndersen (Gayet bu dişe diş savaş yani) o savaş gayet de kazanılır. O gün Bir Çeşit Ben akın akın konsere giden öğrencileri görünce aynen böyle düşündü.

3 saat öncesinden konser alanına giden PDR sınıfı üyeleri ayakta beklemekten bitap düştüler. Önce gayet enerjik olan öğrenciler Şebnem Ferah'ı beklerken tüm enerjilerini kaybettiler. Ama Şebo beklentileri boşa çıkarmayacak kadar etkili bir çıkış yaptı. Bir Çeşit Ben'in o güne kadar gördüğü en iyi görsel showdu. Üstelik Şebo bir çocuk masumiyetinde ve kibirden uzak tavırlarıyla sevdiklerinin gönlünü bir kez daha kazandı. İşte o Şebo'ydu Kadının Dibiydi :p

Bir Çeşit Ben konser alanına vardığından itibaren Geveze'yi görsem diyip durdu. Gururundan etrafa bakınamadı ama içten içe onu görmeyi ümit etti durdu. Bir ara Şebo başladı:

Ben şarkımı söylerken istersen sesi açarsın
İstersen kısıp bunu da yok sayarsın
Kim bilir belki gülümser belki ağlarsın....

Bir Çeşit Ben, önündeki sarılıp duran çiftlerden ve şarkıdan kötü olup olayı kendince dramatikleştirdi ve "Aynı gök altındayız yeaaa buna da şükür. Hem ne demiş İclal Aydın 'bu yaralar bereler sanadır bileler göreler aşkımı şahidim gök kubbe!'" diye saçmaladı ve mutlu olmaya çalıştı.

Bir şeyi çok istersen olur ya Geveze konser sonunda yanlarına geldi. Bir Çeşit Ben'le alakadar olmadı haliyle; arkadaştılar ya. Görünmesiyle gitmesi bir oldu. Bir Çeşit Ben de açlığın ve yorgunluğun verdiği efkarla gruptan kopup insan kalabalığına karıştı. Bir Çeşit Ben açken kendisi gibi davranmayıp maceralara atılırdı. Ancak bu bir çeşit manyaklık hali pişman olmasına neden oldu. İçip kafayı bulmuş insanların, içip kafayı bulmuş laflarından nasibini aldı.

Gidip oturdu ve grubu çıkışta beklemeye başladı. Onlar da gelince oturdular. Bir Çeşit Ben'e boyundan dolayı olsa gerek durmadan Feriha diyen (Adını Feriha Koydum dizisi sebep) Emir lakaplı arkadaş "Feriha neden kaçtın benden" diye takıldı durdu. Bu Bir Çeşit Ben'in yüzünü biraz olsun güldürdü.
Varyemez Pembe Kafa, Bir Çeşit Ben'den şarkı söylemesini istedi. Bir Çeşit Ben de nasılsa hepsi bizim sınıf diye düşünüp söylemeye başladı:
"Ben seni uzaklarda...
Ben seni tuzaklarda..
Ben seni yasaklarda sevdim..
Ben seni yasaklarda.."

Ama hiç beklemediği bir şekilde herkes bir anda ona baktı ve onu dinlemeye başladı. Bir Çeşit Ben'den öyle bir ses çıkabileceğini kimse düşünmemişti. Bir Çeşit Ben çok utandı.
Dönüş yolunda Bir Çeşit Ben babasını aradı ve telefonu "İyiki doğdun babaaa iiki doğdun babaa..." diye şarkı söyleyerek açtı. Ardından arkasındaki sınıf arkadaşları bir anda alkışlamaya başladı. Bu yaptıkları babasının çok hoşuna gitti. Tabi Bir Çeşit Ben'in de öyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder