11 Mayıs 2012 Cuma

Artık Şiir Yazmıyorum Baba!

Artık şiir yazmıyorum baba.
Akıttığı gözyaşlarıyla büyümüş bir ruh, o ruhun sığamadığı küçük bir beden var karşında.
Hissetmekten yorulmuş, yaşlanmış kanımca.
artık şiir yazmıyorum baba.

Bilirsin kelimeler sadece derinden hissettiğinde çıkar ortaya.
Kelimelerim kayıp, umutlarım duman duman sömürülmüş bir sigara.
Alışmalı belki kalbim dostlarla dolu koca yalnızlığa
Artık şiir yazmıyorum baba.

Bana bir tek aşktan bahsetmemişsin baba.
Düşmana hazırlamışsın beni, yalana hatta sinsi bir riyaya
Tek bir soru geldi, yapamadım, hazırlamamışsın beni aşka.
Artık şiir yazmıyorum baba.

Artık şiir yazmıyorum baba.
Ağza alınmayacak küfürlerim var, heybesinde anı taşıyan duvarlara
Özlediğim, gözlerimin içine bakar, ne gerek var fotoğraflara
Artık şiir yazmıyorum baba.

Hep sen olgun bir kızsın, yanlış yapmazsın derdin ya.
Ben yanlışlara boğuldum, yalnızım, beni affedip biraz sarılsana.
Biliyorum şiirlerimi terkettiğim için kızacaksın önce bana.
Ama artık şiir yazmıyorum baba.

Bir Çeşit Ben
İzmir-11.05.2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder