20 Mayıs 2012 Pazar

Geçmişten Gelen Zombi

19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı münasebetiyle Buca'ya Haluk Levent ayak basmıştı. Bir Çeşit Ben ve grubu da adam mapushanelerden gelmiş gitmemek olmaz diyerekten gittiler konsere. 7 kişi durmuş otobüs beklerken emekli bir otobüs şöförüyle tanıştılar. Konuşkan amca gerçekten tatlıydı. Onlara gençliğinde kavuşamadığı aşkını anlattı. Evlenip çoluk çocuk sahibi olduktan sonra gördüğü gençlik aşkı Bir Çeşit Ben ve grubunu çok etkiledi. Amca gençlik aşkını görüp oturup ağladığını anlatırken Bir Çeşit Ben'in tüyleri diken diken oldu. Geveze karşısındaydı, Bir Çeşit Ben'in içi acıdı.

Bir Çeşit Ben konserde çok rahattı. Geveze artık sevgilisi olmasa da yanındaydı. Yanında demek de yanlış ordaydı demek yeterli herhalde. Haluk Levent bir ara başladı:
Karşı karşı dururken..
Yüzüne hasret kaldım..

Bir Çeşit Ben'in yüzü düştü. Şarkılar neden bu kadar manidardı? Geveze artık uzaktı. Geveze artık bir şey hissetmiyordu. Bir Çeşit Ben'in içindeki muhalefet ses "Eee ne bekliyordun ki" dedi. Bir Çeşit Ben aralarındaki bağın ayrılsalar da süreceğini düşünüyordu farkında olmadan. Bir şekilde sonsuz düşünmüştü. Yanlıştı belki ama çok bağlanmıştı Geveze'ye. O gün arkadaşı "Nerden biliyosun başkasını bulmadığını" dediğinde kalakalması da bundandı belki de.

O gece Bir Çeşit Ben'e çooook geçmişten gelen biri mesaj attı. Ona "Küçük Adam" demek yerinde olurdu. Küçük Adam, Bir Çeşit Ben için ilk aşk gibi bir şeydi.Bir Çeşit Ben'den yaşça da hayat olarak da büyüktü. Yaşı o kadar büyük değildi ama yaşadığı şeyler yüzünden hayata çok acımasız bakardı. Daha neler göreceksin der dururdu. Bir Çeşit Ben'in onu unutması gerçekten çok zor olmuştu. Küçük Adam arada bir ortaya çıkar kendini hatırlatıp kafa karıştırır ve yine kayıplara karışırdı. O her ortaya çıktığında Bir Çeşit Ben sarsılır, tüm hayatını unutur, kaybolduğunda da toparlanmaya çabalardı. Küçük Adam zombimsi bir havada çıkmıştı ortaya. Rüyaları biraz daha karışacaktı Bir Çeşit Ben'in. Geveze'nin özleminden kurtulamadan biri daha üstüne eklenmişti düşüncelerinin. Bu kez Küçük Adam'ın, kafasını karıştırmasına izin vermemeliydi.

Haluk Levent konseri Bir Çeşit Ben'in beklediğinden iyi geçti. Buca Arena Stadında herkes çocuğunu alıp çimlere indi. Çocukların hepsi çoook tatlıydı. Haluk Levent de çeşit çeşit şarkı söyledi. Her daldan girdi. Hatta en son Bektaşi şarkısıyla sonlandırdı konseri.

Bir Çeşit Ben için değişik bir konserdi. Yaz tatilinin düşündüğünden zor geçeceğini farketti. Kim bilir daha ne zombiler çıkacaktı ortaya. Neler karıştıracaktı kafasını....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder