15 Haziran 2012 Cuma

Elektriklenemedik Esra Hanım

43 derecelik havasıyla yaprak oynamayan Antakya şehrinden sesleniyoruz...

Bir Çeşit Ben için evren yine ağlarını örmüş veee zorlama aşk yasak artık sana demişti.
O gün Bir Çeşit Ben sıcak dememiş, derece dememiş Yumyum buluşmasını gerçekleştirmişti. Aslında biraz da gaza gelmekti bu. Çünkü arkadaşı Hisli Kız "bak nolduysa böyle unutursun, görüş gitsin nolacak" diye yine tutmamıştı dilini. Sıcaktan kimseyi görmek istemeyen Bir Çeşit Ben kişisi "Ya ben ne konuşcam bu sıcakta pöff" diye inatlaşmış ama sonradan Hisli Kız'a uymuş ve Yumyum'a gelmesini söylemişti.

Yumyum'un sohbeti düşündüğünden daha eğlenceliydi. Ama yıllar ona amca modunda bir göbek ve bir güvensizlik vermişti. Dünyaya güvenmeyen görmüş geçirmiş insanların durgunluğu vardı onda. Bir ara Bir Çeşit Ben, Yumyum'a baktı veee

"Hey gidi Ergen Çeşit Ben, bak karşında kim oturuyo. Bu Yumyum ki tek bir bakışıylan tüm kitaplarına Yumyum resimleri çizdirmişti.
Düşün ki Küçük Adam'ın tek bir mesajı için gecelerce telefonun başında beklemiştin. O tek bir mesajıyla kalbin yerinden çıkar gibi olmuştu... Şimdi her gün mesaj atıyo bana mısın demiyosun.. Gözünde büyüttüğün daha kaç kişiyi böyle karşında göreceksin bakalım..." demişti.

O gün Bir Çeşit Ben ciddi anlamda eğlendi.Liseden, lisedeki müdürlerinden bahsettiler. Yumyum'un okul müdürleri Deli Kadir'i taklit ederken sesini kalınlaştırması, olayları tükenmeyen sınıflarının anıları falan Bir Çeşit Ben'i çok güldürdü. Yine de o gün Yumyum, Bir Çeşit Ben'de yerinin olmadığını anladı. Üstelik bu Bir Çeşit Ben'in düşündüğü gibi gergin bir ortam bile yaratmadı. Bir Çeşit Ben de üstündeki baskıdan kurtulduğunu hissetti. Her ne kadar ciddi bişi olmasa da birisinin size dair 'Belki'leri olduğunu bilmek üzerinizde bir baskı yaratırdı. Ve Bir Çeşit Ben o gün iç rahatıyla evine döndü. Böylece Yumyum davası da kapanmış oldu. Bir Çeşit Ben eskiden platonizimle elini ayağına dolaştıran ve sonradan bişi hissetmeyeceği kaç kişi kaldığını merak etti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme