15 Mart 2012 Perşembe

Huzur Diye Nicesine Sarıldım...


Geveze ile her şey düzelmişti. Hem de harika bir şekilde. Bir Çeşit Ben, artık olumlu şeylere odaklanmaya karar verdi. Madem küçüklüğünden beri karamsardı; bunu değiştiremiyorsa iyi şeylere odaklanırdı. Korkularına değil...

O sabah ilk ders yoktu. Okula öğlen gittiler. İstatistik vardı. Bir Çeşit Ben ilk dönem geçememişti, ikinci dönem daha fena bir hocayla geçmeye çabalıcaktı. Ama bu hoca da pek geçilcek bi hoca değildi sanki. Bonus saçları, iri göbeği ve enerjik halleriyle tam bir Deli Dahiydi :) Bir Çeşit Ben enerjik insanları seviyordu. Ama dersin hocayla bi ilgisi yoktu sanki. Yine de Bir Çeşit Ben, 'ben elimden geleni yapim de olmazsa yine olmasın napalım' diyip elinden geldiğince dinledi dersi.

Öğle arası kafeteryada haftasonu napsak netsek planları yaptılar. Geveze saçma sapan davrandı bi ara. Kız kesmeler vs. Bir Çeşit Ben kızınca da 'eh artık eskiye dönüyorum' şeklinde yorumlar yaptı. Geveze, Ego haline mi dönecekti? Bir Çeşit Ben şok içinde kaldı. Belli etmemeye çalıştı ama bu laflar çok dokundu. 'Ne yani bütün değişimler çıkmak için miydi? Bitti mi?' diye bi sürü soru geçti kafasından. Bir şey demedi.

Haftasonu için konuştular ettiler ama bir sonuca ulaşamadılar. Pembe Kafa haftasonu için arkadaşına söz vermişti. Grubun piknik planlarını erteletmek için uğraştı durdu. Onlar da Pembe Kafa olmadan gitmemek için ertelediler. Bir Çeşit Ben onca ödevden, monotonluktan çok sıkılmıştı. Farklı bir şeyler yapmak istiyordu. Ama kimse bu yönde bir şey istemiyordu. 2-3 haftaya kadar sınavlar başlayacaktı ve o zaman tam bi bunalmışlık saracaktı herkesi.

Bir karar veremeyince dağıldılar. Bir Çeşit Ben ve Geveze pizza yemeye gittiler. Bir Çeşit Ben kesin kararlıydı olay çıkarmayacaktı, kızdırmayacaktı,gerilmeyecekti. Ama kafeteryadaki olayı da unutamıyordu. Anlamaya çalıştı. Galiba Geveze birileriyleyken dolduruşa geliyordu, yanımdaki üzülür mü sahiplenir mi demiyordu. Belki de zamanla öğrenecekti ilişkide hassas olması gereken şeyleri. Takılmamaya çalıştı.

Pizza yerken Geveze,ailesinden bahsetti. Babasını hakkını ödeyemeyeceğini söyledi.Babasının bir dediğini ikiletmediğini, faturalarını ödediğini anlattı. Bir Çeşit Ben, nedense Geveze'yi aile ortamında hayal edemiyordu. Kafasında bir baba bir anne canlandıramadı. Ama Geveze'yi hep böyle görmek istediğini düşündü. Birileri için iyi bir şeyler söylerken öyle iyiydi ki.. Böyle zamanlarda Geveze'nin içinde çoğu zaman ortaya koymadığı iyi kişiliği görüyordu ve rahatlıyordu.

Pizzadan sonra tavla oynamaya gittiler. Geveze feci hırslıydı. Bir o kadar da şanssız. Tavla bir yerde şans işiydi. Bir Çeşit Ben bu konuda şanslıydı. Oyun son marsla 7-0 bitti. Ama Geveze o kadar sinirlenmişti ki Bir Çeşit Ben gülmeye korkuyordu. Bu çocuğun bu hallerine ne zaman alışabilecekti aceba? Yine de acayip eğlendi. Bir Çeşit Ben için Geveze'nin yanında olması yetiyordu.

Akşam, evdaşıyla 'Eve Düşen Yıldırım' adlı diziyi seyrettiler. Dizinin adı başlı başına hikaye yazmaya müsaitti zaten. Bir Çeşit Ben dizinin adını duyar duymaz hayal gücü harekete geçiyordu kafasında yıldırım düşmüş yanan evler canlanıyordu. Konusu apayrı bi mevzuydu. Yolunun yolcusu olmaya müsait bir kız, entrikalar falan. Bir Çeşit Ben, Türkiye'de nerdeyse tüm dizilerde yüksek düzeyde entrika olduğunu düşünüyordu. Aşk-ı Memnu'nun 'ama onlara da yazıık..'dedirten aşkı, Hürrem'in Süleyman'ı kadın delisi hale getirip de adam gibi tek bi savaş sahnesine izin vermeyişi, Küçük Sırlar'daki 'kimin eli kimin cebinde' hali falan.. İnsanlara ne bilim bi 'Bizim Evin Halleri' türünden haller sıkıcı geliyordu. Türk insanı adrenalin meraklısı olup çıkmıştı ona göre. Türk insanına huzur yoktu, olmamalıydı.

Huzur demişken Geveze de huzur istiyorum diyip duruyordu. Çok fazla ilişki yaşayan insanlarda böyle bir şey oluyordu galiba. Bir Çeşit Ben de olabildiğince olay olmasın diye uğraşmaya karar verdi. Ama bu sessizliklerin çok fazla sürebileceğine de inanmıyordu. Bir Çeşit Ben'e göre ikisine de aykırı bi durumdu bu ama yine de biraz sakinlik ikisine de iyi gelecekti.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder