7 Temmuz 2012 Cumartesi

Konuşmuyorsak Bir Sebebi Var(mı)?


Bir Çeşit Ben tatilini olabildiğince hareketli geçiriyordu. Nedenini anlayamadığı bir şekilde evde durmak onu boğuyordu. Bir gün evde dursa depresyonlara giriyordu. En son dile getirdiği "Ya tüm gün evdeydik çok sıkıldııııım!!" cümlesine Peder Bey
"Kızım sende çingenelik var mı? Evde durmak bilmiyosun?!"
şeklinde tepkisini koymuş ve kızını ık-mık diye susturmayı bilmişti...

Bir Çeşit Ben'de bir de Yumyum cephesi vardı tabi. Yaklaşık bir hafta önce durduk yere Yumyum'la iletişimi kesivermişti Bir Çeşit Ben. Bu pek de Bir Çeşit Ben'in yapacağı davranış değildi. Kendi içinde "İnsana, insan olarak değer ver.." "Sana yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapma" gibisinden fazilet dolu sloganlar taşırdı. Bu yüzden nolursa olsun çok kötü olduğuna inanmadığı sürece herkesin bir açıklamayı hakettiğini düşünürdü.

Yumyum önce mesajlarını tepkisiz bırakmasını önemsememiş, malum sosyal paylaşım sitesinden bir şeyler yazmıştı. Bir hafta sonunda dayanamamış o da kendince isyana gelmişti "Neden cevap vermiyorsun? Kıracak bir şey mi yaptım noldu" vs. duygusal muhabbetler falan... Bir Çeşit Ben aslında neden konuşmak istemediğini kendisi de düşünmemişti.. Sadece konuşmak istemiyordu:

Biriyle mesajlaşırsın..Geyik muhabbeti iyidir..
Sonra o her gün mesaj atmaya başlar.. Sms boşa gitceğine dersin sen de her gün mesaj atmaya başlarsın..
Aradığında uzuuun uzun sohbetler başlar.. İyi bir arkadaş bu ya dersin...
İmalarda bulunmaya başlar... Amaaan geyik yapıyoruz dersin...
İmalar kıskandırma çabalarına dönüşür... Hala geyik dersin...
Sonra?
Farkedersin ki o geyik dediğin sohbetlere çok alışmışsın..
Farkedersin ki mesaj bekler olmuşsun.. Şok olursun..
Ve bir anda konuşmayı kesersin...

Olay tam olarak böyleydi de bir yerlerde bir mantık hatası vardı... Bir Çeşit Ben düşünmeye bile üşendi... Yumyum'un sorularına yarım yamalak cevaplar verdi ve güya süre istedi. Neyin süreydi o da bilmiyordu. Yumyum gün gelip tekrar cevaplar isteyecekti.. Yine de o zamana kadar Bir Çeşit Ben, huzura ermiş hissetti...

3 yorum:

  1. Bu mesajlaşmalar hep öle olur zaten.İki kardeş gbi görünenler bile çok mesajlaşınca bi bakmışsın çıkmaya bşlamışlar bile

    YanıtlaSil
  2. Dimi yaa var o mesajlaşma olayında bişi :)

    YanıtlaSil
  3. Kesnlkle.. bide bağlanrsan vay haline :)

    YanıtlaSil