8 Şubat 2013 Cuma

Kahve + Dedikodu

Narı elinde teek tek yiyemeyip, bir tabağa biriktirip kaşık kaşık yemeyi adet edinen rahata düşkün insan Bir Çeşit Ben'in hayatındayız...

Bir Çeşit Ben 4 gün boyunca evde durduktan sonra "Off tatil böyle olmamalıydı" şikayetlerine başlamıştı. Antakya'daki arkadaşlarının okulları başlamıştı. Bir kısmı gezmelere gitmişlerdi. O da mecbur kuzeni Havuç Salatasının yanına gidip az bir ortam değişikliği yaptı kendince.

Sonraki gün kendisi gibi evde oturmak ve akraba ziyaretleri yapmaktan sıkılmış olan Hisli Kız yalvarırcasına "Dışarı çıkalııııım" diye mesajını gönderivermişti. Sonraki gün için sözleşmişlerdi.

O gün her zamanki gibi uzuun uzun sohbet ettiler Hisli Kız'la. Hisli Kız çıksam mı çıkmasam mı dönemleri yaşıyordu. Sevgili olmadan sahiplenme, kıskanma durumlarındaydı ve bu durum canını sıkıyordu. Bir Çeşit Ben onu çok iyi anlıyordu.. Ancak neredeyse her ilişkide var olan o sancılı dönemden çıkmak için yapılabilecek bir şey bilmiyordu.

Sonrasında Hisli Kız her zaman olduğu gibi Bir Çeşit Ben'e fal baktı. Artık bir kız buluşmasında yapılacak klasik şeylerden biriydi fal seansı. Harika şeyler çıktı falında. Elbette Geveze'yle durumları da faldan sonra sorulması şart durum haline gelmişti. O gün Bir Çeşit Ben, Geveze'siyle internette görüşmüştü. Bir tesadüf eseri Geveze bütün ailesine Bir Çeşit Ben'den bahsetmek zorunda kalmıştı. Ve o gün Bir Çeşit Ben'e o olayı anlatmıştı. Bir Çeşit Ben'in ağzı kulaklarına gitmişti. O da heyecanla anlattı Hisli Kız'a olayı.
Dedikodu denen şey tarihten beri boşuna kadınlara yüklenmemişti elbette.

Hisli Kız, Bir Çeşit Ben'in bütün hayatını biliyordu neredeyse. Onun adına çok mutlu olmuştu. Ve yaz tatilinde anlattığı kişilerle karşılaştırıp "Onlarda hiç böyle anlatmamıştın bak çok sevindim yaa yüzün gülüyo" demişti.

Bir Çeşit Ben çok mutlu olmuştu. O gün Hisli Kız'la ayrılırken onun ve diğer arkadaşlarının hep yanında olmasını istediğini düşünmüştü.

5 yorum:

  1. Fal bakmayın ama ya :( o çok kötü ve etkileyici şey.

    YanıtlaSil
  2. :) çok ciddiye almayınca eğlenceli bir hale dönüşüyor aslında.. hele de bakan kişi acemiyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli olduğuna katılıyorum.

      Arkadaşımın annesi şu çekilde bakıyor;

      Amanın da amanıııın kızlarıma kısmetler mi gördüm ben. tarzı.

      Bir arkadaşımda, benzetme amaçlı şunu söylemişti;
      ayna mı desem, bankamatik mi :D

      Sil
  3. :D hahaa arkadaşının annesi çok iyimsermiş. Bakılcaksa öyle fal bakılmalı zaten iç karartmaya lüzum yok :)

    Siz aşmışsınız artık "balık gördüm kısmet demek bak" olaylarını.. Direk bankamatik görüyosunuz süpermiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım çığır açtı falda :D

      Sil