17 Nisan 2012 Salı

Vallaha mı?!

Beyin Patladı, Ruh Hali Bitik
Teşhis Tımarhane!

Bir Çeşit Ben iki haftada ciddi anlamda tükendiğini hissetti. Yaşlanmıştı sanki. Herkesten uzak durmak istiyordu. Davranışlar öyle çocuksu geliyordu ki..

O gün Bir Çeşit Ben ders çıkışı Varyemez Pembe Kafayla oturdu biraz. Üniversite öğrencisinin genel problemi bölümün rahatsa kendini aşka vurursun. Varyemez Pembe Kafa da geçen yıldan beri leyla leyla dolanıyordu ortalarda. Onu mahvedene de Kurbat diyelim. (bkz:Antakya dilinde çingene) Kurbat adıyla da uyumlu olarak kara kuru, uzun ince veee apaçi saçlı bir şeydi. Saçları gözlerinin önüne düşerdi ve Bir Çeşit Ben'le grubunun uzun süre dalga konusu olmuştu. Varyemez Pembe Kafa aslında güçlü bir kızdı. Kurbat'tan karşılık bulamayınca vazgeçmesini bilmiş, kendini yeni aşklara açmıştı ama Kurbat durmamıştı etrafında sinsi bir karayılan gibi görünmüş ve yine kızın kafasını karıştırmayı, eski günlerini özletmeyi başarmıştı. Bir Çeşit Ben, Varyemez Pembe Kafayı olabildiğince anlamaya çalışmış, yardımcı olamasa da dinlemişti. Tabi kendisi de dertlerini anlatmıştı, rahatlayamasa da dışardan birinin ne gördüğünü anlamıştı.

Bir Çeşit Ben daha sonra Evdaşıyla kuaföre gitti. Kuaför abla boya yapıyordu.
Saçı boyanan kadın boyayı beğenmedi.
Havalı olmayan bir dilde 'Yok yaa olmadı ben daha açık bir sarı istiyordum' dedi.
Kuaför abla 'Vallaha mı?!' dedi.
Sarısı olmayan kadın 'Evet. Olmadı çok koyu bu' dedi.
Kuaför abla 'Vallaha mı?!' dedi. 'O zaman bir daha boyayalım, dur ben boyayı hazırlıyım' dedi.
Sarısı olmayan kadın 'Ayy yok yok benim başım döndü, çok kötü oldum' dedi.
Kuaför abla yine 'Vallaha mı?!' dedi. Sonra da kendince teselli etmeye çalışırcasına 'Ama biliyo musun benim de biraz önceden beri başımda bir dönme var' dedi.
Sarısı olmayan kadın fenalaşıp gitti. Bir Çeşit Ben, Vallaha mı kuaföre gülmemek için kendini zor tuttu. Bu kadar bunalmışlık içinde Vallaha mı Kuaför kendisine iyi gelmişti.

Bir Çeşit Ben eve döndüğünde bir kaç arkadaşıyla konuştu. Artık rahat rahat vizelerden sonra gidip göreceği insanları düşünebilirdi. Kendini güvende hissetmeye ihtiyacı vardı. Ölümüne gezmek istiyordu. Ve tabi hiç bir şey düşünmemek.

2 yorum:

  1. Merhaba. Bir çeşit ben hangi kuaföre gittiyse ben de ona gitmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bir çeşit ben de tavsiye eder vala tam komedi Vallaha Kuaförümüz :)

    YanıtlaSil