4 Nisan 2012 Çarşamba

Bu Gece Bütün Meyhanelerini Dolaşırdım İzmirin :p

Meyhane niyetine Halil Sezai :)

Bir Çeşit Ben gecenin bir vakti korkuyla uyandı. Yine korkunç bir rüya görmüştü. Bu ara erken uyumayı da başarıyordu ama kabuslar peşini bırakmıyordu. Bir kaç gündür annesiyle ilgili şeyler görürken bu kez Geveze'yle ilgiliydi gördüğü. Uyandı Geveze'yle konuştu. Ama yetmedi. İçindeki his geçmiyordu ve Evdaşları uyuyordu. Varyemez Pembe Kafayla konuştu. Varyemez Pembe Kafa bilinçaltının karışık olduğunu söyledi ama sakinleşmesini de sağladı. Bir Çeşit Ben, eskiden beri kabuslarda ve ölüm haberlerinde güçlü duramadığını farketti.


Onun dışında Geveze'yle her şey güzel gidiyordu. Bu ara ikisi de yoğundu. Sınavlar yaklaşmıştı, ödevler, sunumlar yavaş yavaş sonlandırılıyordu. Bir Çeşit Ben yine ders çalışamıyordu. Bu yılın başında aldığı 'not bile tutcam, sınavları yüksek tutcam' şeklindeki kararları yine boşaydı sanki... Ama bu kez ders bırakmaması gerekiyordu. Ailesinin bunu kendisinden daha çok dert edeceğini düşünüyordu. Zaten önceden de adam gibi çalışmazdı. İlkokulda tüm ödevleri Pazar gecesine bırakır sonra da bitirene kadar yusuf yusuf atardı. Uzaktayken ailenin sorumluluğu daha çok belli ediyordu galiba kendini. Bir de gece uyanıp herkes uyurken hissetmek istediği güven duygusu...

Bu arada Bu Akşam Bütün Meyhanelerini Dolaştım İstanbul'un şarkısı ne şarkıymış bea! Şiddetle tavsiyedir. "Canıııım doya doya sarhoş olmak istiyor" diye nasıl bağırmış Hüner Coşkuner maşallah :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder