29 Şubat 2012 Çarşamba

Sorular sorular



O akşam Geveze, Bir Çeşit Ben'e harika bir süpriz yaptı. Elinde bir gül ile Bir Çeşit Ben'in kapısına geldi. Bir Çeşit Ben hiç beklemiyordu. Çoook çok sevindirik oldu.

O akşam Bir Çeşit Ben için değişik bir akşam oldu. Duygularına kaptırmak ona göre değildi. Bu yüzden bir şeylere alışamıyordu. Ne duygularına engel olabiliyordu ne de içi rahat edebiliyordu.

Bu yüzden nerdeyse bi haftadır Bir Çeşit Çelişki Yumağı olmuştu. Kafasındakileri Geveze ile konuşamıyordu. Ona ne kadar bağlansa da adı üstünde Geveze'ydi işte; dinlemeyi bilmezdi. Bir Çeşit Ben ise eski kafalıydı kalkıp sevgilisiyle ilgili sorunları arkadaşlarına anlatamazdı. Ancak günden güne kafasındaki sorular içini kemiriyordu.

Yine de Bir Çeşit Ben o gün Geveze'yle konuşmayı denemeye karar verdi. Nolacağını gerçekten merak ediyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder