12 Şubat 2012 Pazar

Şeytan Uyandı


Bir Çeşit Ben dün gece o malum sosyal paylaşım sitesine girdi. Geveze oradaydı. Ama 2 dk sonra çıktı. Bir Çeşit Ben her zaman yaptığı gibi bunu da üstüne aldı. Sinirlendi. Ve Bir Çeşit Ben ne zaman sinirlense aptalca bir şey yapıp rahatlamaya çalışırdı. Örnek: iğneden korktuğu halde içindeki öfkeyi unutmak için kan vermesi gibi.

O an da gerçek bir canavar uyandı içinde. Tamam diyelim ayrılmışlardı.Kabul.. Ama niye konuşmuosun dimi Bay Geveze. Bu kızın suçu ne ki.. Sen daha 2 buçuk yıl aynı ortamı paylaşcan bu kızla. Nasıl yüzüne bakcan hıııı!!! dedi içindeki ses.

Online olanlara bir göz gezdirdi. O an yazın tanıştığı yaz aşkı denilen aptal şey olan Lokum'u gördü. Lokum boyu,posu ne varsa Lokum gibi çocuktu... Bir Çeşit Ben yazdan beri tek kelime konuşmamıştı çocukla çünkü çocuk Bir Çeşit Ben'e 'Sen fazla dürüstsün bana benim gibi şeref yoksunu bi cins lazım' gibisinden bir cümleyle olmayacağını söylemişti. Aslında Bir Çeşit Ben bunları hatırlamıyordu bile çünkü tüm yılını Geveze'yi düşünerek geçirmişti. Konuşmaya başladıklarında olanları teeek tek hatırlattı Lokum.

Biraz sohbet muhabbetten sonra Bir Çeşit Ben'in içinde garip bir vicdan oluşmaya başladı. İlk başta nihahahaa diye kötü kahkası attıracak kadar zevk almıştı ama o zevk birden yok oldu.Sanki bir şeyler yanlıştı. O nasıl bir histir yaaa.. Anında bitirdi sohbeti. Korktu. Gören başka bişi yaptı sanır :D

Uyudu ve güzel bir güne uyandı. Gününü boş şeyler yaparak ve bundan büyük zevk duyarak geçirdi. Geveze'yi açmayacağını bile bile her akşam arama gibi bir alışkanlık edinmişti. Akşam yine aynı şeyi yaptı. Ama Geveze'nin telefonu kapalıydı. İçindeki kuşkular anında yüzünü gösterdi. Aldatıyor muydu??? Çok mu güvenmişti Geveze'nin içindeki sadık kişiliğe? Geveze, Ego zamanlarında durmadan kızlardan bahsederdi. Kesin o kızlardan biriyleydi. Nasıl olabilirdi ki? Gerçekten boşa mı umut etmeye devam etmişti? Bu sorularla kendi kendini yiyip bitirmeye devam etti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder