15 Şubat 2012 Çarşamba

SerenaD

Bir Çeşit Ben bugünü kitap okuyarak ve en uyuz haliyle valizini toplayarak geçirdi. Dün akşam kendini uzun zamandan sonra Öyle Bir Geçer Zaman ki yi izlerken buldu. Bu diziyi seyretmeyi neden bıraktığını da o an anladı. En son bu Hikmet Karcı olan Balıkçı insanı vurduktan sonra yani sezon finalinden sonra filmdeki bütün ekşın bitmişti. Ali Kaptan hapse girmiş içindeki o vahşi, bencil, asan kesen adamı yok etmişti. Eh o kimseyi dövmeyince Mete kimseyi dövmeyince ne anlamı kalırdı Bir Çeşit Ben için :) Ona kavga dövüş lazımdı.Acı ama gerçek ki Bir Çeşit Ben biraz sadistti.



Bir Çeşit Ben ergenlik yıllarında feci okur-yazar geçinen biriydi. Kitapkurdu lakabı alacak kadar fazla roman okurdu. İnek değildi ders çalışmak yerine kitap okuyodu. Çeşit olduğu o zamandan belliydi. Lisede azalsa da kitap okuma olayına devam etti. Ama üniversiteye gelince gezip tozma,arkadaş edinme olayı onu kitaplardan uzaklaştırdı. 'Kitap en yakın arkadaştır' diyerek ergenlik yıllarını berbat etmişlerdi.

Lafın özü Bir Çeşit Ben 2 yıldır adam gibi bir roman bitirememişti. Eline kitap almamıştı demek yanlış olurdu.İnatla kitap okumaya uğraştı ama hepsi yarım kaldı.
Bu yarıyıl tatilindeyse Geveze'yi biraz olsun unutmak için eline Serenad'ı aldı. Bayıldı. Tek kelimeyle bayıldı. Nazilerden, hiç duymadığı Mavi Alay'dan ve Max'le Nadia nın aşkından bahseden kitaptan gerçekten etkilendi ve şiddetle tavsiye ediyor :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder