22 Mart 2013 Cuma

Hastalık Kol Geziyor Yine Bademciklerde

Sıkıldım sıkıldım diye türküler yakan Bir Çeşit Ben insanının nidasını ilahi güçler duymuştu. Allah'ın sopası yok ki denen sözün aksine Allah'ın sopası Bir Çeşit Ben'e hiç beklemediği anda çarpıverdi.

Bir Çeşit Ben uzun zamandır Varyemez'le bağlarının koptuğunu hissediyordu. Varyemez beklemediği hatalar yapmıştı ve Bir Çeşit Ben kendisi için kolay olmasa da ondan kopması gerektiğini düşünmüştü. Bir Çeşit Ben'in kafasından bir sürü senaryo geçiyordu. İnsanları silip atmak onun için normal bir insandan daha zordu. Günlerce huzursuz huzursuz dolandı. Rüyalarında Varyemez'i gördü durdu.. En son Varyemez onla konuşmak için onu adeta alıkoydu.Bir Çeşit Ben de mecbur konuştu. Varyemez için ne düşündüyse açık açık söyledi. Onu bir anda affetmesinin zor olduğunu belirtti..Ama konuştuktan sonra rahatladığını da hissetmişti. Varyemez mesafeler açtığını kabul etmiş ve hatasını anlamıştı. 

Sıkılmalarına çare bulamayan Bir Çeşit Ben soluğu yine Geveze'sinin yanında almıştı.Ve o gece Bir Çeşit Ben sıkıldım dediğine diyeceğine pişman oldu. Bir kaç gündür yutkunamıyordu ve bu yüzden uykusuzluk çekiyordu ancak yine dikkate almamıştı. Nasılsa geçerdi. Yataklara düşene kadar hastalıkla inatlaşma geleneğine yine uymuştu. 

Ancak o gece sesi giderek ton değişimi yaşamış ve viyaklama halini almıştı. Sevgilisinin (ev)Daşları ona bir çeşit soytarı muamelesi bile yapmışlardı. Yine de haline acıyan Aile Reis'i ona koca karı ilacı hazırlamayı ihmal etmemişti. Zencefil tozu,limon ve sıcak suyla hazırladığı karışım Bir Çeşit Ben'e kötü kokusuyla masallardaki sihirli zehirleri hatırlatmıştı. Karışımı içtikten sonra boğazındaki yanmaya midesinde oluşan bir bulantı eşlik etti. Aile Reis'i onu uyarmıştı "Birazdan uykunu getirir." 

Dediği gibi Bir Çeşit Ben'in bir saate kadar göz kapakları isyana gelip kendiliğinden inmeye başladı. Ancak midesindeki bulantı ve yutamadığı ağız sıvıları (bu kadar da kibarız :p) onu bir türlü uyutmamıştı. Halsiz hissediyordu.. Geveze'ye şikayetlerini sıradığı anda Geveze onu alıp telaş içinde hastaneye götürdü.

Apaçi bir hemşire Bir Çeşit Ben'e Allah yarattı dememiş iğneyi batırıvermişti. Yağmurlu  bir havada motorla dönen çift için Sevgilisinin Daşları geçmiş olsun dilediler. O gece Bir Çeşit Ben, Geveze'ye karşı çok mahcup hissetti. Ve bir kez daha onun varlığı için içinden şükretti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder