18 Şubat 2011 Cuma

Hayaller



Okurken Dinle...

Benim hayallerim vardı.

Onları yok saydım.

Görmedim, düşünmedim.

Ve.. Yalnız kaldım.

Kendimi onlarsız , yalnız bıraktım.

Onlar da beni tabi..

Şimdi hayal kuramıyorum çoğu zaman.

Ama bazen.

Bir filmle

Ya da etkileyici bir mzikle kopup gelitorlar tekrar.

Ben çok özeldim mesela.

İlerde çok ünlü biri olacaktım. Bir yazar, bir doktor belki..

Aşık da olacaktım.

Harika bir aşk olacaktı bu.

Çocukça olacaktı ama aynı zamanda olgun..

Harika bir ailem olacaktı.

Durmadan çalışacaktım. Zevk alarak, severek çalışacaktım.

Okumaya gücü yetmeyen çocuklara yardım edecektim sonra.

Yolda yaşlıları karşıya geçiren de bendim.

Sevdiklerine süprizler yaparak onları mutlu eden de..

Dünyadaki bütün kitaplardan haberim olacaktı benim.

Bir fotoğrafçı olacaktım aynı zamanda.

Bir de ressam tabi.. Sergiler açacaktım.

Şiirler ezberleyecektim.

Ben..

Ben kim oldum böyle?

Kim olmaya gidiyorum?

Nerdeyim?

Benliğim nerde?

Hayallerim nerde?


1 yorum: