4 Şubat 2011 Cuma

Bu Kadar Gerilim Yeter!!




*Bu blogu yazan insan sabahın 5buçuğunda uyuyup 10unda geri kalkan bi rekortmendir :) en azndan kendi çapında bi rekortmendir :)

*Tabiki o saate kadar yapabileceğim tek şey film izlemekti. ben de öyle yaptım. Bu ara yani en azndan Zindan Adası filminden sonra psikolojik gerilim türü filmlere merak saldım. Bilmem kaç yılın en iyi psikolojik gerilim filmleri diye bir liste buldum. Ve 23 numarayı izlemeye karar verdm.

*Ama yeter. Dengem bozuluyor kardeşim. Filmdeki adam herşeyden (kromozomlarımız, dünyanın ekseni, ismi dahil) 23 sayısını çıkarıyor. Sayının kendisini takip eden bi lanet olduğuna inanıyor. E tabi hayal gücü geniş olan ben kalkıp onu taklit ediyorum ve ben de 23 sayısını aramaya başlıyorm :))

*Zindan Adası kadar olmasa da güzel bir filmdi. Ama karar verdm uzunca bi süre psikolojik gerilim türü filmler izlemicem komediler ne güne duruyor dimi ama :)

1 yorum:

  1. bence sıkıcı bir flimdi 23 ama sinemada 72. koğuşu izleyince yeter artık dedim kendime acı çektirmekten düşündürmekten başka bir şey yapmıyorum bende hem fikirim en iyisi KOMEDİ!!:)bunaltmayalım kendisimizi

    YanıtlaSil