30 Ocak 2011 Pazar

Sevgili Blog :)



Bugün acayip günlük havamdayım. Acayip de mutluyum. Bugün ilkokul-ortaokul ve lise arkadaşımla buluştum. Bunların hepsi tek kişi yani :D Ve bu tam 11 yıl oluyor. Maşallah ya iyi dayanmışız birbirmize. Sonra yolda ilkokul arkadaşlarımız olan ikiz kardeşleri gördük. Çok değişmişler ya çok şaşırdım ve çok sevdindim gördüğüme. Sonra gezdik, yedik, içtik. Güzelce birgündü. İyi bi motive oldum.


Bu arada dün gece kardeşimle Zindan Adası diye bir film izledik. Psikolojik/gerilim türünde bişiydi. Allah'ım nası gerildim nası gerildim :D Sinirlerim alt üst oldu. En alakasız yerde
gülüyorum manyak gibi. Sonra dın dın dıııın diye müziği koyuyorlar arka fona gülerken gözlerim doluyo başlıyorum ağlamaya. Tam komediydim anlıcağın :))
Sonra akşam, aslında arkadaşımın arkadaşı olan bir arkadaşım mesaj attı. Askerde kendisi, garibim. Diyaaaarbakırlarda :) Antakyaya gelicekmiş göreve. Rahatlıcakmış. Ona da sevindim.







Mutluyum ya.. Gözümde sevgi gözlükleri.. Herşeye pembe pembe sevgi dolu bakıyorum :) Yarın da güzeeelce bir pasta yaparım afiyetle yeriz. Bazen yaşamak çok güzel oluyo ya :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme