22 Ocak 2011 Cumartesi

BEN'in Ev Halleri-1




*3 gündür evden çıkmadım. Öyle depresyona falan girdiğim yok gerçi de arkadaşlarımla görüşmek için sabırsızlanıyorum.

*Durmadan film izliyorum. çizgifilm, macera, diziler(yerli yabancı fark yapmaz.) her türlü yani. Fimlerde yaşar oldum. Amaaan böylesi daha iyi.

*Nerden çıktı bilmiyorum ama çok tanınan bir blog yazarı olmak isterdim. Ne para ne pul. Okunsam, yorum alsam falan filan ..

* Biraz önce defterimi ariyim dedim. Çantamda. Ayy bu kadınlardan orktukları kadar var. Çantam saçma sapan bi sürü şeyle dolu. Ayrı bi dünya resmen. Sayıyorum:
  • 3 çeşit parfüm (biri neyime yetmiyo bende bilmiorm.)
  • atkı-bere
  • taç
  • makyaj çantası
  • bir adet ajanda
  • iki not defteri
  • parçalarını kullanmaktan çekinmediğim ıslak mendil koleksiyonum
  • şarj aleti
  • cüzdan
  • bir ayna ve bir tarak
Vay be dedm yaa!!!

2 yorum:

  1. Okunuyorsun, yorum da alıyorsun..
    Şimdi:-)

    YanıtlaSil
  2. :D doğru diyosun yaa vayy bee ne günlerdi :)

    YanıtlaSil