31 Ağustos 2010 Salı

Üniversite...


*Yeter yaa!! gerçekten yeter! isyanım var.. O kadar uğraş ineklere yetişemesen bile kendi çapında bi çalışma sergile, test kitaplarından başka kimseyi göremez ol, eh sonunda kazandık de.. ve yaptıklarına bak.. Nasıl bi belaymış bu üniversite olayı be kardeşim.. çekmeyen bilmiyomuş valla.. yurt olayı, önkayıt olayı bilmem ne.. pff!!

*Dün akşam tam bi efkar bastı. duygusal şarkılar bilmem ne.. sonra kardeşim olacak cadoloz saolsun.. ben bu evde istenmiomuşum herkes benim gitmemiş bekliyormuş farkında diilmiymişim.. ulan gidecek adama yapılır mı bu be!! :) ama harbiden moralim fena bozuldu..

*Onun dışında farkettim de bu ara herkesle ipleri koparma aşamasndayım.. gidicem ya ondan galiba.. bilerek yaptığım bişi diil ama ne bilim ya.. hayırlısı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme