18 Ağustos 2010 Çarşamba

*ne zamandır yazmamışım özledim yazmayı ya.. yazcak bisürü şey de birikti zaten..

*sonuçlar açıklandı.. üniversiteliyim artık :) hayallerimdeki üniversiteyi kazandım.. İzmirli olcam artık :) ama babam saolsun istediği bölüm gelmediği için baya bi surat ekşitti. 3gün falan konuşmadı. bende konuşmadım. üstüne gitmiyim dedim kendi bilir yokluğmda anlar fln.. bu aralar işte resmi resmi konuşmaya başladı bu da bişidir ..

*Herkes biyerlere dağıldı ya tüm arkadaşlarım.. takmıyo görünüorm aslında özledim diyince şaşırıo insnlar ama garip bişi ya..

*Bu ara Adam Hurst ü keşfettim. şu an da dinliyorum o kadar rahatlatıcı ki...

*Bir de bu ara farkettm de..kafam sahiden rahat.. yani ne bilim sonuçlar etkiledi belki ama daha çok kendimi özgür bıraktığım için böyle.. genelde kçücük şeyleri bile büyütürdüm. sanki böle bi meşgalem olcakmış gibi sıkılmıcakmışım gibi. Şimdiyse saatlerce boş dursam biriyle kavga etsem birilerini özlesem takmıyorum ya akışına bıraktım..

*Bir de Ramazan geldi tabi.. açlık çok fena ya!! bütün gün uyuorm kalktığımda hala açım ne bu hissetmemem gerekmez mi :)

*Bu ayın sonunda izmire gitcez heycan dorukta.. Bekle beni İzmir sonunda geliyoruuuuummm :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder