19 Haziran 2013 Çarşamba

B.Ç.B Kuşadası'da Objektiflere Yakalandı

Her magazin programında "xxx şarkıcısı tatilde eğlenirken görüntülendi" laflarıyla insanlar eğleniyor arkadaş nidaları atan Bir Çeşit Ben insanının harika tatil anılarındayız.

Bir Çeşit Ben ve arkadaşları PDR bölümünün ağır ödevleriyle ve psikolojiden bir gram anlamayan hocalarıyla baş ettikten sonra güzel bir tatili hak ettiklerine inanmışlardı. İzmir gibi bir yerde olup da tatile gitmemek ayıp olurdu.



Uzun planlardan, cayma ihtimallerinden sonra Kuşadası'na gitmeye karar verdiler. Bir Çeşit Ben garip bir şekilde bu tatil için karamsardı. Haziran ayı onun için "Talihsiz Serüvenler Dizisi" olmuştu.
Önce banka 90 lirasını kayıplara karıştırmıştı.
Sonrasında ödevler onu yıldıracak derecede üst üste gelmişti.
İnternetten sipariş ettiği elbise kayıplardaydı.
Hava durumu tatil planının olduğu günleri yağışlı gösteriyordu.
Ve en felaketiyse annesinin yapışkan kuzeni illa onu ziyaret etmek istediğini belirtmişti. 'Hayır'dan anlamayan insanlardan nefret ediyordu.


Bu yüzden Bir Çeşit Ben bu tatil planının gerçekleşmeyeceğine inanmıştı. Ancak Geveze'sinin ve diğerlerinin mantıklı konuşmalarıyla ve annesinin yapışkan kuzenini bir şekilde atlatmasıyla sesini çıkarmadan kim ne diyorsa onu yaptı.

Sonra bir anda kendini yolda buldu. Aşırı derecede rahat bir otobüs firmasında aşırı derecede rahat bir yolculuk geçirdi. İnterneti önünde, müziği kulağında, gazetesi elindeydi. Firmanın durmadan dağıttığı ikramlarla karnı da felaket doymuştu.

Kuşadasına yetiştiklerinde hepsinin yüzü gülüyordu. Bir Çeşit Ben, tatil beldelerine has o ıslak saçlı, parmak arası terlikli insanları görünce çok mutlu olmuştu. Tatili seviyordu. O mayış mayış hallere bayılıyordu.


Otele yerleşip hemencecik denize gittiler. İki gün boyunca Bir Çeşit Ben ömründeki en rahat en huzurlu tatili yaşadı. Hep hayal ettiği şey olmuştu. Geveze'si yanındaydı ve tatil yapıyorlardı. Hem de geride "acaba" diye düşünecekleri hiç bir sorumluluk olmadan.


Bir Çeşit Ben'in , yüzme bilmediği için Geveze'si ve diğerleri tarafından havuzda Survivor'daki Mustafa Topaloğlu gibi kurtarılması da apayrı bir eğlenceydi.

İki gün sonra tekrar Buca yollarındaydılar. Hepsi suskundu. Üzerlerinde külkedisi travması denilebilecek bir hayalkırıklığı vardı. Geveze bile tatildeki o sakin, mutlu, şefkatli hallerini bırakıp yine asabi hallerine dönmüştü. Yine de Bir Çeşit Ben unutamayacağı bir tatil yaşadığı için çok mutluydu...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder