22 Haziran 2010 Salı

*meraba... :D oh ya yine burdayım.. yok olmuyo günlük münlük idare edemedm yine geldim..

*ben diğer blogu sildiğimden beri bi sürü şey oldu..

*şu lise mezunu-üniversite adayı biriyim.. ygs-lys olayları bitti çok şükür.. sonuç ne olur nasıl olur bilmiyorum bıraktım artık ne gelirse.. karamsar olunca kendimi yemekten başka bişi olmuyor!!

*sınav dışında.. arkadaşlarla daha çok görüşür olduk. herkesi özlemişim.sanki uzak bi yerden gelmiş gibi.. ama herkes dersanede olunca uzakta olmaktan fark olmuyodu..

*bazılarıyla yeniden görüşmeye başladık, bazılarıyla da araya mesafeler koyduk..

*farkettim ki seni en çok kıran en çok değer verdiğinmiş.. ne gerek var hem değer verip hem üzülmeye dedim bende...

*tatil için bi sürü plan yaptım. ama önce 4 gün sonraki sınavı halletmem gerekiyor..

*yine kitap okumaya başladım. nasıl özlemişim saatlerce kitap okumayı.. bi sene boş boş geçmş gibi hissediyorum resmen..

*şimdilik herşey böyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme