4 Ağustos 2012 Cumartesi

Bu Mim Başka Mim..Cıngılı Daşlı Mim..

Sevgili rapunzeliçe mim furyasına beni de davet etmiş sağolsun.. Soruları daha önce de okumuştum da bana uğramaz diye üzerinde düşünmemiştim. Bence gayeeet kaliteli sorular :p

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz.Kalan 1 yılınızda ne yapardınız?
*Ben bunu hep Türk filmlerinde görüp de düşünürdüm. Büyük ihtimalle denemediğim ne varsa denemeye kalkardım. Çok verimli geçirirdim :P Ama gerçekçi olmak lazım..ay korkunç olurdum ben yaa! Herkesi 'Bırak beni yaa ölücem zaten sanane' falan diye terslerdim, öldüğüme şükür falan ederlerdi.
*Mutlaka lunaparkta heeeerşeyi deneyip ölmek isterdim. Adrenalin patlamasından falan ölmeye uğraşırdım :p
*Beğendiğim filmleri son kez izlerdim.
*Haa varsa hoşlandığım birine ilan-ı aşk ederdim ki içimde kalmasın. Bunu bi kere mutlaka yapmak istiyorum :D Hazır rezil olurum derdi de yok söyle kurtul :D

Fobileriniz,takıntılarınız var mı varsa neler?
Takıntılarımla ilgili bir mimi cevaplamıştım. Yandaki mim köşesinden ulaşabilirsiniz.. Fobiii.. Topluluk önünde konuşma fobim var. Nefes falan alamıyorum, çok fena oluyorum. Onun dışında fobi denebilecek derecede bir korkum yok sanırım...

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiçbir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?
Bunu da Will Smith'in Ben Efsaneyim filminde düşünmüştüm bak.. Çok sıkıcı yaa ne o öyle! Herhalde ordaki adam gibi cansız mankenlerle falan konuşmaya başlardım kafayı yerdim. Ha hep bir yerleri özgürce yakıp yıkmak isterdim. Onu gerçekleştirirdim. En son canımın acımasından da korktuğum için bissürü hap içer intihar ederdim :)

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız, neden?
İtalya'dan başlardım.. Özellikle de venedik... O evlerin tam olarak nasıl durduğunu öğrenmek isterdim çünkü..

İtiraf edin, prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?

Neyse ki küçükken masallara o kadar kaptırmıyordum. Zaten kurbağalardan da korkarım. Tek bir kurbağa gördüğümde o ıslak derili yaratıkların gün gelip dünyayı sarabileceklerini düşünürüm nedense :)
Ama mecazi anlamda prense dönüşmesini umduğum bir kurbağa öptüm. O da cadının uşağı Avcı çıktı...

En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay?

Mmm.. son zamanlarda bissürüüü oldu aslında.. Ama en kötüsü geçen yıl ilk dönemin sonunda okulun kafeteryasında ağlamam olmuştu sanırım. Zaten ağlamak yeterince iğrenç bir şeyken bir de kalkıp kafeteryada ağlamıştım. Neyse ki boştu da çok fazla bir rezil olmamıştım. Kafamı eğmiş salak salak ağlamıştım yaa.. Bak yine sinirlendim kendime :p

Asla yanınızdan ayıramadığınız 3 şey?
Vala o kadar unutkan biriyim ki öyle olmazsa olmazlarım olamıyor. Ama telefonumu, cüzdanımı ve anahtarlarımı unutmamak isterdim :)

Hayatınızın bir kitap/film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmak isterdiniz?
Kill Bill filmi olmasını isterdim ben yaa! Hepsini öldürürdüm heepsini :p
En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğiniz öğrendiniz, ne yapardınız?
Önce bi sorarım bu deneklik canımı acıtır mı beklenen nedir falan.. Sonra o gezegende anlaşabileceğim uzaylılar var mı. Yok orda sıkılacaksam kalsın yani...

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?
Başbakanın yanına gidip ülkeyi dolandırdığına dair kesin kanıtlar arardım. Gelen bakanlarla konuşmalarını dinlerdim, kayda alırdım falan :D Bulursam vay haline.. Yok bulamazsam vatana millete hizmet ettiğimi hissedip rahatlardım :)

Şimdi birilerini de mimleyelim onlar da düşünsün;





ve cevaplamak isteyen herkes.. Kolay gelsiiin :)

3 yorum:

  1. Şu başbakanın yanında dolanma fikride çok iyiymiş cidden:)

    YanıtlaSil
  2. :) teşekkürleer olur da o hap bulunursa uygularıs

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim mim için :)

    YanıtlaSil