23 Şubat 2012 Perşembe

Bir Çeşit Felaketler Dizisi

Bir Çeşit Ben için felaket derecesinde günler geçti. Olaylar patlama derecesinde geliyordu üzerine. Ve her olay bunu nasıl atlatacağım, şimdi napacağım dedirtiyordu.
O gece Bir Çeşit Ben ve diğerleri sinemaya gittiler. Bir Çeşit Ben ve Geveze tüm gece yan yana oturdular ama tek kelime etmediler. Bir Çeşit Ben saf saf öndeki çifti izledi hayaller kurdu, filmle pek ilgilenmedi. Film normalde uzundu zaten ama o an ona herkesten fazla geldi.
O gece olanlar Bir ÇEşit Ben için çok fazlaydı. Bu kadarını haketmediğini düşündü. Dönene kadar sarhoşlar gibi şarkılar söyledi düşündü, düşündükçe üzüldü, üzüldükçe bu durumdan nasıl kurtulacağını düşündü.

Döndüklerinde evdaşının telefonundan aradı. İlk defa ne olup bittiyse her şeyi konuştular. Geveze bütün öfkesini kustu. Bir Çeşit Ben'i azarlayıp durdu. Bir Çeşit Ben böyle olmasını beklemiyordu. Ağladı ve arkadaşları onu teselliye uğraştılar.
Gece Bir Çeşit Ben için hayatındaki en rezil olay oldu. Geveze telefon etti. Blogu bulmuştu. Bir Çeşit Ben şaşırdı kaldı. Çok çok çok rezil hissetti. Ancak Geveze aynı şeyi düşünmüyordu. Bir Çeşit Ben'in kendisine ne büyük bir aşkla bağlı olduğunu öğrenmişti. Bu her şeyi daha da zorlaştırmıştı. Konuştular. Düşmanlık son buldu. İkisi de Bir Çeşit Ben'in bu aşkı atlatabilmesi için beklemeye karar verdiler.

Sonraki gün Bir Çeşit Ben kendini aşıp Geveze'ye takıldı. Bir anda sataşmalarla sanki her şey eskiye döndü gibi hissetti Bir Çeşit Ben. Keşkeler geçti kafasından.
Ancak sonraki günlerde arkadaş olarak takılma olayı onları zorlamaya başladı. Yan yanayken bile birbirlerini özlüyorlardı. Bir Çeşit Ben eskiden Geveze'nin gözlerine bakamazken şimdi ayrı duramıyordu. 'Arkadaşım' lafı sakız gibi ağızlarındaydı. Artık Bir Çeşit Ben daha fazla dikkat ediyordu Geveze'nin davranışlarına. Geveze blogu okuduktan sonra az da olsa Ego olmaya adım atmıştı ama yine de Bir Çeşit Ben'i çok fazla üzmemeye çalışıyordu.

Bir Çeşit Ben için yine mutlu ama sonu belirsiz günler başlamıştı. Ancak o kadar olaydan sonra Bir Çeşit Ben sadece bu günlerin tadını çıkarmaya karar vermişti. Galiba yine üzülecekti ama dua etmekten başka çaresi yoktu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder