26 Şubat 2012 Pazar

Aşkın İlişkiye Dönüşme Evresi


Bir Çeşit Ben ile Geveze o gün en başından başlama kararı aldılar. Bu, Bir Çeşit Ben'in umudunu kestiği bir şeydi. Ve hiç beklemediği bir şekilde olmuştu. Geveze'nin Bir Çeşit Ben'den tek istediği bir daha saçmalamamasıydı. Bunun Türkçe meali de şuydu : "Kuruntularında ne beni üz ne de kendini."

Bir Çeşit Ben, Geveze'yi giderek daha iyi tanımaya başlıyordu. Geveze, arkadaşlıklarında oldukça rahat biriydi ancak ilişkilerinde kendine göre karşısındakinden beklentileri vardı. Hayata karşı belli prensipler belirlemişti ve hayata da insanlara karşı da oldukça acımasızdı. Affetmek gibi bir şey onun için neredeyse imkansızdı. Bir Çeşit Ben anlıyordu ki Geveze için kendisi farklı biriydi.

Geveze ile Bir Çeşit Ben sonraki gün ilk kez grup arkadaşları olmadan yani ilk kez baş başa dışarı çıktılar. İlk kez sevgili vasfıyla gezip tozacaklardı işte. Geveze, o gün Bir Çeşit Ben için özel olarak hazırlanmıştı. Tıraş olmuş, giysilerini ütülemiş, saçlarını taramış, dişlerini fırçalamıştı. Çiçeğiynen çikolatası eksikti :p Bu Bir Çeşit Ben için iki 'eski sevgili' ayrıntısından dolayı önemliydi:
-Birinci Bir Çeşit Ben'in eski sevgilisi böyle bir şeye gerek duymazdı. Bir Çeşit Ben her buluşmaya özene bezene hazırlanıp gider ve karşısında bu özenden haberi bile olmayan sevgilisinin bu kabalığını görmezden gelmeye çalışırdı.
-İkincisi Geveze' nin onlarca sevgilisi olmuştu. Böyle bir şeye gerek duymayabilirdi ama o Bir Çeşit Ben' e önem vermiş ve özenmişti.
Bir Çeşit Ben bu duruma o kadar mutlu oldu ki Geveze'nin yanaklarını sıkmamak için kendini zor tuttu.

O gün Bir Çeşit Ben Geveze'nin gerçekten de ne kadar geveze olduğunu bir kez daha anladı. Onu dinlemek hoştu ama nedense o an bunu her zaman yapamayacağından endişelendi. Geveze, bunu da bir kuruntu olarak göreceğinden; ona bu endişesinden bahsetmemeye karar verdi.

Dönüşte Bir Çeşit Ben kafasındaki soruları görmezden gelmeye çalışarak yüzünde aptal bir gülümsemeyle döndü. Yoldaki köpeğin yürüyüşü bile ona çok sevimli geliyordu. Bir anda tüm dünya onun sevmesi gereken sevimli bir mekana dönmüştü. Bir Çeşit Ben, Bir Çeşit Sevgi Pıtırcığı olmuştu.

Bir Çeşit Ben böylece bir ilişki yaşıyor olmuştu. Ve onun bir ilişkiyi tartışmasız bir şekilde nasıl yürütebileceğine dair kocaman korkuları vardı. Ancak Bir Çeşit Ben onları görmezden gelmeye çalışıyor ve günlerinin tadını çıkarmaya çalışıyordu. Bunlarla ne zaman yüzleşeceği ise merak konusuydu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder