18 Mart 2012 Pazar

Açtım Doydum, Mutluydum Soldum

O gece Geveze, Bir Çeşit Ben'e sonraki gün kahvaltı yapmayı önermişti. Her ne kadar artık bir ilişki yaşıyor olsalar da Bir Çeşit Ben çok şaşırmış ve bir o kadar da sevinmişti bu teklife.

Kahvaltı için güzel bir yere gittiler. Tıka basa doydular. Geveze o kadar çok yedi ki.. Tüm tabakları sildi süpürdü. Bir Çeşit Ben ister istemez 'bunu doyurana Allah yardım etsin'diye düşündü. Hattaa sırf gıcıklık olsun diye o tabağın fotoğrafını bile çekti.
Geveze o gün çok neşeliydi. Havanın güzel olmasını fırsat bilip kendilerini parklara bahçelere attılar. Bir Çeşit Ben, Geveze'nin tüm geçmişle ilgili söylediklerine rağmen mutlu kalmaya kararlıydı.İyi düşünmeye çalışıyordu. Geveze'nin geçmişi sildiğine inanıyordu. Ve de Geveze için önemli olduğuna.

Ama o gün mutlu kalmasına izin yoktu. Bir Çeşit Ben o gece Evdaşıyla bir gerginlik yaşadı. Şimdiye kadar diğerleriyle ufak tefek atışması olsa da onla olmamıştı. Ve Evdaşı Bir Çeşit Ben'in ilişkisi hakkında ağır iğnelemede bulunmuştu. Bir Çeşit Ben kırılsa da ses çıkaramamış çareyi uyumakta aramıştı.Uyuyamayınca da olayı Geveze'ye anlatmıştı. Aslında kimsenin kimse hakkında kötü düşünmesini istemiyordu. Ama birine anlatmazsa da rahatlamayacaktı.

Sonraki gün Evdaşı, Bir Çeşit Ben'in gönlünü almak için bir şey olmamış gibi konuşmaya çabalamıştı. Ama Bir Çeşit Ben, olay bu kadar sıcakken ve içinde bir kırgınlık varken bunu başaramamıştı.

Okulda Bir Çeşit Ben'in neşesi yerindeydi. Ama bu kez de Geveze iyi değildi. Tüm gün onla ilgilenmeye çalıştı. Geveze' nin suratının asık olması hoşuna gitmiyordu. İstiyordu ki o hep gülsün, eğlensin, saçma sapan takılsın falan. Derste o kadar canlandırmaya çalışmasına rağmen Geveze düzelmedi ve çıkışta Bir Çeşit Ben'e tek laf etmeden çekip gitti. Bir Çeşit Ben o gün kötü hissetmemeye kararlıydı bunu Geveze bile değiştirmemeliydi.

O gün çıkışta Bir Çeşit Ben spor salonuna gitti. Ama kafasında yine Geveze vardı. Neden böyle olduğunu anlamıyordu. Senenin başında ne kadar güzeldi, ne kadar neşeliydi. Tamam sınav zamanına yakın herkes bıkıyordu, herkes sıkılıyordu ama Bir Çeşit Ben napabilirdi ki... Yorgunluktan hiç bir hareketi tam anlamıyla yapamadı. Orda bir hoca vardı Sarışın... Garibim artık bir şeyleri Bir Çeşit Ben'e zorla yaptırmaya çalışmaktan o da usanmıştı. 2günde çocuk usanmıştı resmen. Bir Çeşit Ben spor salonunda bir sürü yeni kişiyle tanıştı. Evdaşı bile şaşırdı 2 dakikada hemen sohbet kurdun diye. Bir Çeşit Ben'in biraz havası değişti ve mutlu hissetti.

Döndüğünde Geveze'yle konuştu internette. Geveze'nin yüzü gülüyordu neyseki. Çok rahatladı. Belki kendisiyle zaman geçirmek istemiyordu ama Bir Çeşit Ben hiç bir şeyin sonunu düşünmek istemiyordu. 1yıl diye bir şey yoktu Geveze öylesine söylemişti. Böyle inanmak istiyordu, böyle olmalıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder