20 Mart 2012 Salı

Kameralara Oynuyoruz!

O sabah Bir Çeşit Ben çok yoğun bir güne uyanıyordu. İçinden 'Bugün güzel bir gün olsun güzel bir gün olsun' diye tekrarladı. 2 gündür herkesten usanmıştı. Ne deseler 'Kes yaa!' diyesi geliyordu. Bunla da kalmıyor hayalinde onlara çarpıyordu falan...

Evde uyku mahmurluğundan doğan sessizlik vardı. Sonra yavaştan açıldılar. Bir Çeşit Ben tıka basa kahvaltı yaptı. Bu ara spor da varken eriyip gitmemek için yediklerine dikkat etmesi gerekiyordu. Sonrasında toplucak okula gittiler.

Okulda önce nefretlik ödevleri yaptılar sonra da derse girdiler. Bir Çeşit Ben süpper not tuttu. Geveze yanında oturuyordu ama sanki çook uzaktı. Onu çok özlüyordu. Elini bile tutmuyordu.Adama demezler mi 'E sevgilin değil mi kardeşim tut elinden nolacak, kaç yılında yaşıyoruz' diye. Ama durum öyle değildi. Bir Çeşit Ben atamıyordu bir şeyleri. O da gariban gariban Geveze'sini izledi. Seviyordu yaa Geveze'yi. Bir şeylerle ciddi ciddi uğraşırken izlemeyi, o ciddiyet anında yüzündeki kasların gerilmesini dudaklarını büzmesini,Bir Çeşit Ben'i bazen merak etmesini, bazen sahiplenmesini.. seviyordu işte bee bunu uzatmaya kalkarsak bitiremez gerisi kalsın..
Peki ya...? Tamam sorulara yer yok.. Düşünmüyoruz düşünmüyoruz..

Dersten sonra diğer ders için video çekmeleri gerekiyordu. Ve bir uçtan başladılar videoya. Pembe Kafa, Geveze,Gamsız ve Evdaşlar fikir sunarken, videoları çekerken kılıktan kılığa girdiler. Bir Çeşit Ben çok eğlendi. Bu videoların molalarında da Geveze'nin ilgisi Bir Çeşit Ben'i ayrı mutlu etti.

Mutlu mesut eve döndüler. Daha montaj olayı vardı. Ve Bir Çeşit Ben, bir çeşit zekilik(!) yapıp montaj olayı için atlamıştı. Ama zaman yoktu. Alelacele Evdaş'la spor salonuna gittiler. Günün canlılığı üzerindeydi. Tüm hareketleri kaytarmadan,şikayet etmeden fazla fazla yaptı. Sarışın da övdü onu. Yavaştan yavaştan Sarışın'lan kanka oluyorlardı. Dikkat etti Sarışın 'Siz' levelinden 'Sen' leveline atlamıştı.

Ve montaj... Gecenin 12si olmuştu ve Bir Çeşit Ben hala bitirmemişti. Kapıya dayanan yumurtaya nalet etti ve günü mutlu bitirdi.

Çektiiik!.

2 yorum: