24 Ocak 2011 Pazartesi

Yok Böyle Bir Dans (saçmalık)

*Bu Çok sert bi eleştiri yazısıdır. Yazan kişi tamamen kendi fikirlerine dayanarak bu programı eleştirmektedir.

*adı üstünde ya! adıyla uyarıyor program resmen. yok böyle bir şey. olamaz da. şimdiye kadar yabancı yalakalığının bu kadar açık yapıldığı bi program olmadı.

* Olaya böyle daldım ama gerçekten çok öfkelendim. Herşey televizyonda cnbc ve e2 dair hiç bir kanalda adam gibi dizi bulamamamızla başladı. Biz de saf saf başladık dans programını izlemeye. Önce ufo gören masum köylü şaşkınlığıyla naptıklarını anlamaya çalıştık. Ya adamlar kadınlardan daha iyi kıvırıyor resmen. Hayır dansediyor demiyorum onlar hoca diye cewap gelecek biliyorum ama ben danslardan bahsetmiyorum. tamamen kıvraklıktan, kalça sallamadan falan bahsediyorum.
Hadi dedik ki bi gaydir ikisi gaydir oha canım bu hocaların hepsi mi gay ne bu?!!!!
*Yalakalık olayına gelince de.. Şimdi bu programda hocalar ve jürinin bi tanesi de yabancı. Biz orda espriler falan kakaka kikiki bunlar bön bön bakıp anlamış gibi gülüyolar. Bi tane de Lilia var ben ona kısaca Lili diyorum. Arka fona kötü karakterlerin giriş müziğini koyalım (dadada daaaan)

*İşte bu lili cadısı konuşulanlardan tek bişe anlamyıp el üstünde tutuluyo. Defneye de gıcığı var (defne joy fostera) bu yüzden 5 puan veriyo. Neymiş efendim Avrupanın bilmem ne kadar ünlü dansçısıymış. Orda işi bitmiş olsa gerek ki bize gelip dansediyo. Sonra da biz kalkıp yaranmak için bunun bilmem kaçıncı evlilik yıldönümü için balonlar güller falan ayarlıyoruz. Ulan banane. Benle mi evleniyo. Gitsin o kendi gibi oynak kocası ayarlasın. Ama olur mu o yabancı... Ayıp.. O misafir..

*Ben zaten o balon olayından sonra şartelleri attırdım ve kanalı çevirdim. Ama o kadarı bile yetti yani. İzlediğim neydi ben de anlamadım. Bu gece de böyle bi sinirle sona erdi.. Allah kimseye yaşatmasın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder