29 Ocak 2011 Cumartesi

Saçlar saçlar..

*Saçlarımı kınaladım. 4 saat zorla sabredip yıkadım. Belli olmuyo ama ben çok sevdim. Böyle ışıkta parlıyo. :)) Tekrar denicez bu sefer daha kızıl olcak inş.

*İnsanın 2 farklı şehirde yaşamı olunca ikisine de uyum sağlamakta zorlanıyor. Şimdi İzmir'e de Hatay'a da uyum sağlamakta zorlanıyorum. Üniversiteye değil de yeni bir hayata başladım sanki. Eve her gelişimde 'Eskiden bu şehirde ne yapardım ki' diye düşünüyorum. Vakit geçmiyor...

*Sanırım özgüven kazandıracak kitaplar okumalıyım. Yanımda biri olmadan dışarı çıkamıyorum ve bu beni çok rahatsız ediyor :S

*Birileri çevremdeki kişilerle ilgili şikayette bulunduğunda yerin dibine giriyorum. Napacağımı, ne diyeceğimi şaşırıyorum. Mesela bugün eski dersane hocam kardeşimden yakınıyor 'hiç ders dinlemiyor, kafasında ders yok.' diye. Sonra akşam annem arkadaşımı şikayet ediyor 'Falanca arkadaşının yanında bir oğlan gördüm. Arkadaşın beni görmezden geldi' diye. E napim anne dedim artık. Git annesine şikayet et anası mıyım babası mıyım dedim. Oğlanları takmayın peşinize diyo. Aaah anne ah.. Ne denir ki..

*Bugün saçlarımı fönlettim.Upuzuun olmuş çok mutlu oldum :) Bu yazıda saçlarımdan fazlaca bahsettim başlık da saçlarımla ilgili olsun bari. Seviyom ben yaa :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder