21 Ocak 2013 Pazartesi

Bu Harem Başka Harem

Bu ara takip ettiğim iki diziden biri Harem.. Kafan mı yorgun, canın mı sıkkın al otur izle. Çerez mi çerez bir dizi :)

Harem Gani Müjde'nin elinden çıkma. O bayıla bayıla izlediğimiz Kahpe Bizans ve Osmanlı Cumhuriyeti gibi filmlerden anlayacağımız üzere tarihten komediler çıkarmayı pek bir seviyor Gani Amca. Özellikle bu ara tarihi anlatıyorum diyip Osmanlı Haremine odaklanan eserlere tepki olarak doğdu bu dizi kanımca.


Harem; Mezapotamya'daki Basur ve Kırım Kongo halklarının "ezeli rekabeti"ni (bu artistik tanım için medyaya teşekkürü borç bilirim :) ) anlatıyor. Kırım Kongo Beyi Ulan Bator'un kız kardeşi Abide'yi Basur sarayına göndermesiyle komik entrikalar başlıyor.

Dizide özellikle isimler harika seçilmiş. Çeşmi Fesat Hatun, Kare Murat, Ulan Bator, Ulan Bune, Nurpaçoz vs. Ayrıca Küçük Esat'ın sağ kolu Çıngıraklı durmak bilmeyen çenesi ve neresinden çıkardığını anlamadığım sesiyle beni çok güldürüyor.

Kısacası; oyunculuklar her hafta seçilen konular ve esprileriyle yormadan güldüren akıcı bir dizi. Tavsiyedir :)

2 yorum:

  1. işte eğlenceli başka bir blog daha
    blogunuzu çok beğendim ve evet bu dizideki karakterleri ben de beğendim:D isimler oldukça akıllıca seçilmiş:))
    sizi de benim bloguma beklerim:))
    http://fatosgul.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. beğenmenize çok sevindim :) tabi blogunuzu ziyaret edeceğim :)

    YanıtlaSil